Firemní kultura m&m Arts

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou firmy m&m Arts, její analýzou a celkovým zhodnocením. Dále pak aplikací nejnovějších trendů z pohledu image, komunikace, psychologie a podobně. Společnost působí na elektronickém trhu. Cílem práce je moderní koncept podnikové kultury, který přinese zpříjemněné pohodlí pro zákazníky, zjednodušení a ujasnění vnitropodnikových toků a vzájemné sblížení a propojení vztahů mezi firmou a zákazníky. Výsledkem práce bude také díky optimalizaci systému kultury prosazení firmy na trhu a přilákání nových zákazníků. Firma by se tedy měla zviditelnit.
The master´s thesis analyses company culture of m&m Arts which effects on e-market and application of the latest trends in image, psychology, communication and so one. The object of this business work is modern conception of company culture which bring much more comfort for all customers and improve relations between customers and company. The product of this work is more new customers and company visibility.
Description
Citation
MORAVEC, M. Firemní kultura m&m Arts [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Radim Roznos (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-02-02
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO