Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
The mission of this bachelor´s thesis is analysis of market and marketing environment around the project Kopečná 9 and making the decision if the project feasible on the end. So, th main claim of this work is to show that using marketing analysis in practical issues has many advantages for investors and their decisions.
Description
Citation
SKŘEPKOVÁ, M. Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO