Marketingový mix společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti Nitara s.r.o. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, popsán marketing, analýza konkurence, marketingový mix a nástroje komunikačního mixu. V analytické části práce se seznamujeme se společností Nitara s.r.o. a její činností. Tato část práce obsahuje analýzu marketingového prostředí společnosti a marketingový mix společnosti. V poslední části se pokusím navrhnout pro společnost nový komunikační mix, který by měl vést ke zlepšení finanční situace, a také k růstu tržbám v nové oblasti podnikaní.
This diploma thesis deals with the improvement of communication mix of the Nitara Company Ltd. The theoretical part explains basic concepts, describes marketing and focuses on competitive analysis, marketing mix and tools of communication mix. In the analytical part we are acquainted with Nitara Ltd. and its activities. This part of the work includes the analysis of the marketing environment of the company and its marketing mix. In the last part I propose a new communication mix which should result in the improvement of financial situation and also increase sales in new business areas.
Description
Citation
MOTYČKOVÁ, T. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-02-05
Defence
Otázka vedoucího práce: Zkoušela jsem se podívat na nějaký další konkurenční produkt? Otázky vedoucího práce včetně otázek z posudku zodpovězeny zcela. Otázky oponenta práce zodpovězeny částečně. Prof. Ing. Petr Dostál, CSc. Jaký procentuální segment zaobírá tato výroba v celkovém objemu podniku? Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. Z jakého důvodu byla zvolena reklama právě v rádiu ČAS? Jaká byla kritéria tohoto výběru?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO