Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato práce pojednává o spokojenosti zákazníků společnosti Peek & Cloppenburg v České republice s jejími internetovými stránkami. V první části práce jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle a metody k jejich dosažení. V další části jsou zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a správnou aplikaci. V navazující praktické části je vypracována analýza současného stavu a vyhodnocen výzkum spokojenosti. V závěru jsou na základě těchto analýz a výsledků dotazníkového šetření uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnost Peek & Cloppenburg v České republice.
This diploma thesis is focused on customer’s satisfaction of Peek & Cloppenburg’s website in Czech republic. In the first part, the main and secondary goals are defined alongside with the methods leading to the achievement of the goals. In the next part there are theoretical information summarized for best comprehension of the problem and its correct application. In the following part there are made analysis of company’s current situation and analysis of the research results. In the end there are on the base of previous analysis suggested recommendation for improvement of the current marketing communication of the company Peek & Cloppenburg in Czech Republic.
Description
Citation
STEHNOVÁ, K. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-02-05
Defence
OTÁZKY VEDOUCÍHO: nebyly položeny. OTÁZKY OPONENTA: odpovězeno. 1) Doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc.: Porovnávala jste podnik s konkurencí? Jak jste došla k částkám, které uvádíte v rámci rozpočtu? Odpovězeno. 2) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA: Jakou marketingovou strategií zvolí tento podnik v tak široké konkurenci? V čem bude spočívat odlišení se od konkurence? Jaký je vztah mezi pojmy tržba, marže, zisk? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO