Marketingová strategie nové produktové řady

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro již zavedenou firmu vyrábějící zdvihací zařízení pro tělesně postižené, která rozšiřuje svůj sortiment o prodej výtahů. Marketingová strategie je sestavena na základě teoretických poznatků a analýzy stavu firmy. Zavedení strategie by mělo vést k dostání se do povědomí nových klientů a snazšímu vstupu firmy na nový trh.
Diploma thesis deals with the proposal of marketing strategy for an existing company, which is producing platforms for disabled people. This company will expand and distribute also lifts. The marketing strategy is based on the theory and analysis of the state of the company. Implementations should lead to getting into the awareness of new clients and entry of the company into a new market.
Description
Citation
MACHALA, M. Marketingová strategie nové produktové řady [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-02-03
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Putnová: Jakou roli hrají inovace u vaši výrobků a jak je vykazujete? - odpovězeno Ing. Peřina: Jakým způsobem jste promítl riziko časového podhodnocení do návratnosti projektu? Na které další oblasti bude mít zakázková výroba dopad? Jak budete přistupovat k výrobě náhradních dílů? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO