Volba informační strategie nového elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
The diploma thesis analyzes the new e-shop, and chooses its information strategy. The chosen solution shall support the achievement of the company's goals through the effective use of information technology.
Description
Citation
SLUNEČKO, M. Volba informační strategie nového elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (předseda) Mgr. Antonín Hamřík (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO