Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.
This thesis is dealing with creation of marketing plan for company La Brusla Pasta which is producer of fresh pasta. Thesis is dividend into three sections: theoretical, analytical and proposal. The theoretical part clarifies elementary principles of marketing plan creation, planning strategy and marketing communication of company. In analytical part the analysis of external and internal environment and real questionnaire survey are executed. In the proposal part are, on the basis of discovered results, made particular proposals of solution, including budget and time schedule which will improve economic results of company and its position on the market.
Description
Citation
BAŘINOVÁ, M. Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-10
Defence
Otázka vedoucího práce: Z hlediska nákladů je nejvýznamnější položkou doporučené zavedení e-shopu. Je e-shop oprabdu nezbytný? Odpovězeno Otázka oponenta práce: La Brusla Pasta nabízí aktuálně pouze 3 vedlejší produkty k těstovinám. vy nabízíte další- jaké kombinace a pro koho budou určeny? Odpovězeno V rámci Zlínského kraje navrhněte další cílové segmenty orientované na wellness food, fine food atd. Odpovězeno Ostatní otázky: Ing. Kruntorádová: Neuvažovala jste zaměřit se na segment single, vzhledem k současného trendu? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO