Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
This thesis aims at using marketing research to determine customer satisfaction of university students with the third pillar of the pension system. The first section describes the objectives of the work, including the necessary methods. The following theoretical part deals with basic concepts of marketing, marketing research, as well as defining the customer and his satisfaction, including methods by which satisfaction is measured. In addition, there is a description of the general operation of pension systems and individual pillars. The practical part includes marketing research, evaluation of the collected data and own suggestions for improving this product.
Description
Citation
FILKUKA, M. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Rostislav Tesař (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-10
Defence
oponent - odpovězeno doc. Zich - vzorek výzkumu - odpovězeno Ing. Žižlavský - zjištění důvodů nevýběru spoření - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO