Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
This thesis focuses on suggestion marketing strategy for company Wood Cité, which among other things deals with the sale wood products. The theoretical part describes the marketing management and environment. The practical part focuses on specific proposals marketing strategies.
Description
Citation
BIČAN, J. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2015-06-11
Defence
otázka oponenta práce - odpovězeno otázka vedoucího práce - odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. - Provádíte analýza marketingového mixu, návrhy řešení. Jak jste přišel na to, že chcete zvýšit tržbu o 15 %? - odpovězeno PhDr. Emilie Franková, Ph.D. - Identifikoval jste špatnou komunikaci v podniku. Co byste navrhoval ke zlepšení komunikace? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO