Marketingový mix konkrétního podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
This master’s thesis deals with marketing mixture of a specific enterprise. The aim of this thesis is to analyze the current state of the marketing mixture of a specific enterprise and a recommendation for a new marketing mix. Main aim of thesis is formulation of proposals for improving of marketing mix, which will help to increase the number of new customers.
Description
Citation
DOČEKALOVÁ, S. Marketingový mix konkrétního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-10
Defence
otázka vedoucího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno Ing. Doubravský - Bude se majitelka soustředit na kamennou prodejnu nebo na e-shop? odpovězeno Ing. Doubravský - Budou i čerstvé ryby součástí nabídky v e-shopu? odpovězeno Ing. Ptáček - Jak jste zjišťovala průměrnou útratu zákazníků? odpovězeno Ing. Ptáček - Porovnáváte tři možnosti investičního úvěru - víte kolik je v ČR aktivních bank? odpovězeno prof. Svoboda - Je dostatečný prostor v lokalitě, kam chcete prodejnu přesunout a jaký je tam nájem? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO