Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu

No Thumbnail Available
Date
Authors
Chovanec, Marek
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.
The main objective of this master‘s thesis is marketing strategy suggestion in a professional ice hockey club HC Oceláři Třinec. I have defined a few partial objectives before assessment of the main intention. The first part offers description of company makroenvironment analysis and sectoral analysis. There is marketing mix analysis to detect current marketing management situation of the company. Also, this master‘s thesis includes the marketing research. Based on all acquire data, there will be provided some suggestions and recommendations leading to marketing improvements and management optimization.
Description
Citation
CHOVANEC, M. Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-10
Defence
otázky vedoucího - odpovězeny otázky oponenta - odpovězeno Ing. Ptáček - Počítáte při zakoupení piv při zápase opravdu s 10%? odpovězeno Ing. Novák - Za jakých podmínek by se dostal klub do vyšší třídy? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO