Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
This master´s thesis focuses on the changes of marketing strategy for the company TOP servis s r. o. by using content marketing. The work describes realization of content marketing and there are also included amounts of money for publication of content. At the end there are discussed advantages and disadvantages of content marketing applied on this company.
Description
Citation
REMIŠ, I. Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-16
Defence
otázka Ing. Pernica: Jak jste vytvořil cílové skupiny, které uvádíte na straně 78? - odpovězeno doc. Rozmahel: připomínka - Práce má mnoho překlepů. Úroveň angličtiny v abstraktu je nízká. Do marketingové strategie nepatří pouze reklama. prof. Rejnuš: Co patří do marketingového mixu? - odpovězeno Ing. Kučerová: Co je myšleno v silných stránkách SWOT analýzy, že firma má stejný tržní podíl na trhu. - odpovězeno Ing. Kučerová: Jakým způsobem zjišťujete věrnost zákazníků? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO