Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
The aim of this master´s thesis is to design a business plan for creating wine producing company on the basis of critical analysis. It consists of three main parts: the theoretical approach to solution, the analysis of the current situation and the proposal of the business plan for creating wine producing company. The work is based on the real situation, the results can serve as a support for the implementation of the plan or as a foundation for obtaining external sources of finance. All the thesis elements are processed in accordance with the acquired knowledge from the masters´s degree study programme and the attached literature.
Description
Citation
PAVLÁK, L. Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Petr Jalůvka (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-10
Defence
Otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Schüller: Jaké portfolio byste doporučil pro propagaci online? Vysvětlete zacílení reklamy na internetu na korporátní klientelu. - zodpovězeno Ing. Jalůvka: Jak donutíte korporátní klientelu vyhledat si vína na internetu? Z čeho jste vycházel při kalkulacích nákladů? - zodpovězeno Ing. Videcká: Jaké jsou mzdové náklady? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO