Automatická uzávěrka diferenciálu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je rešerší o rozvodových částech traktoru. Dále popisuje modelování v programu MATLAB, Simulink a Stateflow. Druhá je věnována vytvoření algoritmu automatické uzávěrky diferenciálu a připojení předního pohonu a jeho otestování na modelu traktoru. Dále se zde řeší postup implementace algoritmu do řídící jednotky.
This thesis consists of two parts. The first one contains a research about different kinds of divorces in tractors. There is also a description of a modelling in MATLAB, Simulink and Stateflow programs. The second part focuses on designing an algorithm of an automatic locking differential and connection front-wheel drive and its testing on a model of tractor. Furthermore the thesis solves an implementation process of the algorithm into the control unit.
Description
Citation
KIMLOVÁ, A. Automatická uzávěrka diferenciálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of acceptance
2015-06-16
Defence
Diplomant seznámil komisi s průběhem řešení a výsledky své diplomové práce, zodpověděl otázky oponenta a v rámci rozpravy k diplomové práci zodpověděl následující dotazy zkušební komise: Lze Váš návrh považovat za finální? Co by bylo možné vylepšit? Použila byste pro další návrh tzv. hardware in loop?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO