Návrh mediální komunikace podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
The aim of this work is to propose precautions that will comply strategic goals of a company. Namely increasing brand awareness and rise of product sales. To tackle this problem author uses analysis of internal and external environment and applies integrated marketing communication method. Outcome of thesis is to propose media campaign and to broaden current marketing tools.
Description
Citation
RUNŠTUK, Z. Návrh mediální komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-11
Defence
otázka oponenta (Mgr. Tomáš Šabat) - zodpovedané RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D.: Chýbajú ciele práce - zodpovedané doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D.: preklad anglických odborných názvov, nie sú vysvetlené, chýba metodika - čiastočne zodpovedané V diplomovej práce nie je v samostatnej časti uvedený cieľ a metodika práce, ktorý ovšem práca obsahuje v texte jednotlivých častí.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO