Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Dixons Carphone group plc., která je zaměřena na prodej a přeprodej elektroniky a mobilních telefonů. V práci jsou dále popsány nezbytné marketingové analýzy, které jsou následně aplikovány na analyzovanou společnost. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou vést k dosažení cíle společnosti.
The master thesis deals with the proposal of marketing strategy for Dixons Carphone group plc. company, which her primary business is selling consumer electronics and mobile devices. Further in this thesis are described the essential marketing tools, which are applied on analyzed company. Based on gained results from particular analysis the proposals and suggestions are made.
Description
Citation
POPELKA, J. Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-16
Defence
otázka oponenta práce - odpovězeno Ing. Pernica: připomínka - Doporučuji, abyste práci tiskl barevně, aby bylo zřejmé u grafů jejich rozčlenění. V práci nemáte uvedeny jednotky. Ing. Pernica: V jakých jednotkách je měřena nezaměstnanost? - odpovězeno doc. Rozmahel: připomínka - Vaše práce je nepřehledná. Literární rešerše je pak slabá. Ing. Kučerová: Jak jste segmentoval zákazníky? - odpovězeno Ing. Kučerová: Jak jste kalkuloval zvýšení tržeb? - opovězeno Ing. Kučerová: Jak vypadá typické zákazník Vaší firmy? - odpovězeno Ing. Kučerová: Myslíte si, že Váš návrh je adekvátní? - odpovzeno Ing. Kučerová: Zjišťuje si společnost cenovou elasticitu poptávky? - odpovězeno Zdůvodnění hodnocení: Student nebyl schopen dostatečně obhájit své návrhy. Samotná práce měla nepřehlednou strukturu. Vykazovala pak následující nedostatky - byla vytištěna černobíle, tudíž nebylo možné z grafů určit jednotlivé položky a jejich velikost; v práci nebyly uvedeny jednotky u jednotlivých tabulek či popisků, literární rešerše práce byla nedostatečná.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO