Virtuální svět

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
The content of this thesis is to describe process of developing computer game and presentation of Unity3D game engine. Acquisition of knowledge is used to create simple application for PC. The first chapter of this thesis deals with describing proces sof komputer games developing, Unity3D game egnine and its Integrated Development Enviroment, known as Unity Editor is described in the sekond charter with other programs, uset to creating sample application. Last chapter deals with describing creation of application via using techniques and software, which are described in first two chapters.
Description
Citation
HAMAL, J. Virtuální svět [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Aplikovaná informatika a řízení
Comittee
prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc. (předseda) doc. Ing. Lenka Landryová, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Fischer, CSc. (člen) RNDr. Jaroslav Pelikán, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Ing. Jiří Šťastný, CSc. (člen) doc. RNDr. Jindřich Klapka, CSc. (člen) doc. Ing. Ivan Švarc, CSc. (člen)
Date of acceptance
2015-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO