Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
The work deals with the development of advertising and marketing channels used by real estate agency on the Czech real estate market. Detailed phase defines the different types of advertisings and actors entering in the real estate market, as between sellers and buyers than among the intermediaries as well. If the real estate agency want to apply or increase sales through certain advertising, is the task of this work determine which target groups to use for specific kind of advertising.
Description
Citation
VRLOVÁ, I. Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Albert Bradáč, DrSc. (předseda) doc. Ing. Bohumil Puchýř, CSc. (místopředseda) Ing. Milan Šmahel, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Klika, Ph.D. (člen) Ing. Andrea Pavlíková (člen)
Date of acceptance
2015-06-25
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO