Návrh na zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu ve společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu vybrané společnosti a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu.
The aim of the thesis is the analysis of current marketing mix and definition of proposals for new marketing mix formulation. The theoretical part discusses different marketing mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on evaluation of marketing mix in the analysed company. The final part proposes solutions for improvement of efficiency of marketing mix factors.
Description
Citation
ŠMOK, D. Návrh na zlepšení účinnosti prvků marketingového mixu ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO