Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
This Bachelor Thesis analyses marketing mix strategy of CAFFE PARK Slovaňák Café in Brno, Královo pole. The company focuses on gastronomy; their main product is coffee and related products. The theoretical part of this work explains basic concepts and notions related to the topic. The analytical part presents the company's business activities and most importantly comments on the current condition of marketing mix strategy; this part contains also SWOT analysis. The final part presents suggestions aimed to improve individual aspects of marketing mix of the company, which shall result in increasing number of customers and thus increasing average daily turnover.
Description
Citation
MRÁZOVÁ, Z. Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-23
Defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno doc. Beneš: Dokáže kvantifikovat parametry vyplývající ze SWOT analýzy? - zodpovězeno Ing. Mucha: Vysvětlete slabou stránku "špatné počasí". Vysvětlete váš návrh na zavedení místa pro kočárky. - částečně zodpovězeno doc. Lajtkepová: Jaký byl počet respondentů vašeho průzkumu? - zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Které z nabízených produktů neodpovídaly kvalitě? Jak by se dala vylepšit kvalita produktů? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO