Komunikační mix vinařství

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této bakalářské práce je vypracování komunikačního mixu podniku, který působí v oboru vinařství. Práce obsahuje teoretické poznatky, které budou aplikovány na daný podnik, a následně bude z těchto poznatků vyhodnocena současná situace firmy. V dalších částech budou návrhy na případné vylepšení či úplnou obměnu komunikačního mixu podniku.
The subject of this thesis is to develop a communication mix of the business entity that is in the field of the wine industry. The work includes theoretical knowledge which will be applied to the enterprise and subsequently from these findings will be the evaluation of current situation of company. Next part will content improvement proposal or total modification of communication mix of company.
Description
Citation
LISÁ, D. Komunikační mix vinařství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-23
Defence
Prof. Rejnuš: Analýzy - jak vypadaly. Dr. Novotný: Dovoz ze zahraničí - ohrožuje danou společnost? Cenová dostupnost výrobků. Doc. Fedorová: Jaké jsou konkrétní přínosy práce? Firma je s prací obeznámena? Dr. Mráček: Uplatnitelnost guerrilla marketingu.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO