Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Na základě systémové analyzy moderního prostředí elektronického podnikání je zhodnocen vytvořený návrh elektronického obchodu z hlediska funkčnosti a marketingu.
Based on system analysis of modern e-business environment created by the proposal is evaluated in terms of e-commerce functionality and marketing.
Description
Citation
KROULÍKOVÁ, M. Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jaromír Baštinec, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO