Vliv sociálních sítí na e-marketing

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
Analysis tools e-marketing using social networking with a focus on open-source solutions. Application of selected techniques for the proposed e-shop Bylinkárna.cz
Description
Citation
BONDY, R. Vliv sociálních sítí na e-marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (člen)
Date of acceptance
2012-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO