Návrh marketingového plánu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh marketingového plánu“ je analýza současného stavu marketingového plánu svatebního studia Mia Design a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola je zaměřena na analýzu podniku. Jsou zde popsány metody využívané v marketingovém výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu. Dochází zde ke zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu, též přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
The theme of my Bachelor Thesis called “Proposal of New Marketing Plan” is the analysis of current condition of marketing plan in wedding studio Mia Design and proposal of changes at its enhancement. The first chapter deals with company analysis. There are methods which are used for Marketing Investigation. Second chapter aims at describing the company and individual features of marketing mix. It also evaluates the insufficiency in the current marketing mix. Last chapter is concentrates on the proposal of changes at current marketing mix enhancement and also to contributions and costs of the proposed solution.
Description
Citation
FIALKOVÁ, L. Návrh marketingového plánu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) JUDr. Petr Kopřiva (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO