Strategie rozvoje malého podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malého podniku. Na základě strategické analýzy je určena pozice firmy na trhu. V souladu s výsledkem strategické analýzy, podnikovou vizí a strategickými cíli je navrhnuta strategie budoucího rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií, konkrétních návrhů řešení a harmonogramu implementace.
The master's thesis is focused on development strategy of a small company. The strategic analysis included in this thesis shows the company’s position on the market. The thesis provides a complex strategy of further development according to the analysis results, the corporate vision and the strategic objectives of the company. The strategy includes the aspects of functional strategies, concrete proposal of solutions and schedule of its implementation.
Description
Citation
DUNDÁČEK, J. Strategie rozvoje malého podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Mgr. Nisler Stanislav (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-02-02
Defence
Otázky oponenta - Zodpovězeno. Ing. Doskočil - Proč jste nezpracovali analýzu rizik? Co má říkat Ganttův diagram? Zodpovězeno. Mgr. Konečný - Většina stezek je ve vlastníctví štátu, bude to napořád? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO