Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
This theses deals with issues of customer relationship management in the company Zemědělská technika BOSKO, a.s. The theoretical part focuses on marketing, B2B markets and customer relationship management (CRM). The analytical part focuses on the evaluation of the current state of company. The last part of the thesis includes suggestions and recommendations leads to improve customer relationship management.
Description
Citation
WEISEROVÁ, M. Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Lucie Mašterová, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-02-03
Defence
Ing. Novák: Při výpočtu výnosů počítáte s průměrnou hrubou mzdou. Vysvětlit odvody. - odpovězeno Ing. Koleňáková: Analýza zákazníků. - odpovězeno Ing. Novák: Jak pomůže nasazení CRM systému vybranému podniku? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO