Marketingové aktivity obchodního řetězce

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
The diploma thesis analyzes marketing activities of retail chains in the Czech Republic. It summarizes basic knowledge about trade, marketing, marketing communications and basic methods of marketing research. It deals with particular retail chains with focus on modern trade, from the traditional trade it focuses on COOP chain. It examines different marketing activities of retail chains and sets best practice. For COOP chain is carried out a deeper analyses of marketing activities based on approach of SWOT analyses. The thesis also uses a knowledge from questionnaires: one was the internet questionnaire and the other was conducted via personal questioning among COOP customers. Final proposals incorporate marketing activities that can be used in any retail chain and also a set of recommendation of marketing activities designated especially for COOP chain.
Description
Citation
DOLEŽEL, J. Marketingové aktivity obchodního řetězce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-02-02
Defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno. Otázky oponeneta: zodpovězeno. Dr. Luňáček: Proč nejsou v práci řešeny interakce mezi otázkami? Zodpovězeno. Dc. Konečná: Jakým způsobem jste prováděl mystery shopping? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO