Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
F
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
The goal of the research in this master’s thesis is an analysis of the current tools used for online marketing including a social networks. Based on these theoretical analyzes specific ways to use online marketing tools of the company XYZ, which is an exklusive distributor of brand Messoa for the Czech and Slovak Republics. Messoa manufactures CCTV and surveillance systems. Work subsequently proposes changes that lead to better effectiveness in the usage of online marketing in company.
Description
Citation
OHLÍDAL, E. Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-02-02
Defence
Otázky oponenta - částečne odpovězeno Otázky vedoucího - neodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D: "Vysvětlení vztahu mezi firmou a značkou" - neodpovězeno "Co analyzujete z hlediska vnitřní analýzy?" - neodpovězeno "Analyzovali ste konkurenci z hlediska online marketingu?" - neodpovězeno "Je vzorek použitý v práci relevantní?" - neodpovězeno Ing. Jiří Michele : "Dokazali by ste pracovat s navrhovanou SWOT analýzou ve svůj prospěch?"- neodpovězeno "Dokázal by ste stávajícich zaměstnanců vzužít ve prospěch firmy?" - neodpovězeno Ing. Roman Ptáček, Ph.D - "O jakou ůrokovou sazbu se jedná v práci?" - neodpovězeno
Result of defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO