Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o porovnání klíčových bank České republiky z hlediska nabízených služeb pro různé typy klientů. Výběr bank je zúžen na dvě konkrétní (Česká spořitelna, Komerční banka). Dále práce popisuje e-marketingový profil bank (jakou službu může poskytnout banka klientovi z hlediska elektronického bankovnictví), jejich vznik, historii a současnost, také všeobecné podmínky pro zavedení učtu u každé z uvedené banky.
The bachelor thesis treats of comparison of key banks of the Czech Republic in light of offered services for various kinds of clients. The choice of the banks is reduced in two particular banks ( Česká spořitelna, Komerční banka). Further, the thesis describes the e-marketing plan of the banks ( what service can be provided to the client by the bank in light of e-banking), their foundation, history and present, as well as their general conditions for opening of an account at each of the mentioned banks.
Description
Citation
SUKUPOVÁ, M. Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen)
Date of acceptance
2009-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO