Virtuální botanický herbář s podporou výuky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací webového informačního systému pro správu virtuálního herbáře v prostřední střední školy. Stávající služby na trhu nenabízí žádnou variantu, kde by mohli studenti spolupracovat s profesory při tvorbě jejich virtuálních herbářů. Tato služba poskytuje platformu pro tvorbu vlastních sbírek fotografií rostlin s velkým důrazem na jejich zařazení do taxonomického systému, důkladný popis, kontrolu plagiátů a vzájemnou komunikaci studentů a učitelů.
This thesis is concerned with analysis, design and implementation web information system for management of virtual digital herbarium for high or middle schools. Online available services can not provide any alternative where students can cooperate with teachers in creating own virtual digital herbarium. This service provides a platform for creating own collection of pictures of plants with stress on their categorization to the taxonomy, detailed description, checking plagiarism and communication between students and teachers.
Description
Citation
SEMMLER, J. Virtuální botanický herbář s podporou výuky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-15
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázku oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Mohl byste objasnit, jaké a jak organizované jsou informace v běžných herbářích a jak tomu odpovídá výsledná aplikace?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO