Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této práce je vytvořit na platformě PC interaktivní vývojové prostředí, které by umožňovalo výslednou adventure hru interpretovat na platformě Android. Práce popisuje teorii adventure her a jejich historii. Zabývá se návrhem a implementací knihovny, která je použita v ostatních aplikacích vytvořených v této práci, vývojového prostředí a interpretu pro platformu Android. Dále popisuje ukázkovou hru vytvořenou ve vývojovém prostředí. Nakonec je zde uvedeno testování vývojového prostředí a ukázkové hry na interpretu pro platformu Android.
The aim of this thesis is to develop PC-based integrated development environment that would allow to interpret the resulting adventure game on the Android platform. This thesis describes the theory of adventure games and their history. It deals with the design and implementation of a library, that is used in other applications developed in this thesis, a development environment and platform interpreter for Android. It also describes the sample game created in the development environment. At end it contains testing of development environment and sample game on interpreter for the Android platform.
Description
Citation
KONEČNÝ, M. Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management a informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-19
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Provedl jste testování funkcionality? Pokud ano, jakým způsobem? Je možné vytvořit dynamicky měnící se přechod mezi scénami závislý na výsledku dialogu s uživatelem nebo dynamických atributech (např. při realizaci "výtahu" nebo "portálu")? Pokud ne, co by bylo potřeba upravit v návrhu vašeho řešení?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO