Vývoj "Indie Game"

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá vývojem indie game - tedy nezávislé vyvinuté hry. Popisuje důležité momenty v historii počítačových her. Objasňuje pojmy jako zlatý věk videoher a krach herního průmyslu roku 1983. Dále vysvětluje historii a vznik fenoménu indie game . Stručně popisuje některé rozdíly při vývoji nezávislé a komerční hry. V další části uvádí hlavní rysy některých z herních enginů a nástrojů, které lze použít pro tvorbu indie games . Nakonec popisuje návrh a implementaci jednoduchého herního enginu a hry na něm postavené.
This master's thesis deals with development of indie game - independently-developed game. It describes important moments in computer games history. It clarifies terms like golden age of video arcade games and video game crash of 1983. Further it explains history and origin of indie game phenomenon. It describes some of the differences between independent and commercial game development. In next chapter it presents some game engines which are suitable for independent game development. And in the last chapter it describes the design and implementation of game engine and game running on it.
Description
Citation
ZACHARIÁŠ, M. Vývoj "Indie Game" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Počítačová grafika a multimédia
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (místopředseda) doc. Dr. Ing. Jan Černocký (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Josef Šlapal, CSc. (člen) prof. Ing. Tomáš Vojnar, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-17
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: Aké úpravy by bolo potrebné spraviť aby sme mohli tento herný engine spustiť na platforme XBOX 360?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO