HDR Image Processing

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového přehrávače firmy GoHDR. Samotné rozhraní bylo implementováno v prostředí WPF a OpenGL obsah generovaný jádrem přehrávače je zobrazován pomocí SharpGL. Při vývoji byl kladen velký důraz na efektivní používání všech současných funkcí přehrávače a snadnou adaptaci na plánovaná rozšíření.
This thesis deals with HDR imaging, focusing on its use with currently available technology. The main aim is to design and build a user interface for controlling HDR video player. Project outcome will be used to operate new player designed by GoHDR. The interface was implemented in WPF, using SharpGL to visualize OpenGL content generated by the player core. Strong emphasis was given to allow effective access to currently implemented player functions, while maintaining enough room for planned extensions.
Description
Citation
MOJŽÍŠ, V. HDR Image Processing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-08-25
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " A ". Otázky u obhajoby: Ve své práci píšete, že při použití knihovny SharpGL se objevují výkonnostní problémy na slabších počítačích. Co si představit pod pojmem slabší počítač? Jaký je doporučený výkon počítače? Kolik uživatelů se zúčastnilo testování uživatelského rozhraní? Jakou formou uživatelé hodnotili toto rozhraní?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 1 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO