Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vycházející ze současné analýzy tuzemského trhu kuchyňských spotřebičů a aktuálního stavu podniku. Práce je zpracována pro Isolit-Bravo, spol. s r.o., sídlící v Jablonném nad Orlicí, která je uznávaným dodavatelem kuchyňských spotřebičů na tuzemský i zahraniční trh.
This Master’s thesis is concerned in marketing strategy proposal, based on analysis of both current domestic kitchen appliances trade and up-to-date company position.The analysis was done for Isolit-Bravo, Ltd. from Jablonné nad Orlicí, a well respected company which produces different kinds of kitchen appliances for the local and foreign markets.
Description
Citation
ŘEHÁK, M. Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Petráš (člen)
Date of acceptance
2008-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO