Průzkum tržní orientace High tech firem

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tržní orientace je jedním z důležitých předpokladů dlouhodobě úspěšného fungování podniků. Důležitým aspektem analýzy tržní orientace je vymezení a měření faktorů, které tržní orientaci ovlivňují a posouzení významu tržní orientace pro prosperitu podniků. Diplomová práce se zabývá problematikou vymezení a měření tržní orientace firem v našem prostředí.
The market orientation is one of the most important preconditions of long term sustainable development of companies. The important aspect of analysis of market orientation is the determination and measurement of factors, which the market orientation influences and adjudication of meaning of the market orientation for prosperity of companies. The master’s thesis deals with the definition and measurement of the market orientation of companies in our departmental environment.
Description
Citation
NĚMEČKOVÁ, B. Průzkum tržní orientace High tech firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2008-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO