Nástroj pro správu produktového portfolia firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
In this work, we introduce the evolution of thinking in the field of corporate governance. We are focusing on process management and current possibilities information support business processes. We'll show you an overview of performance measurement tools and process efficiency. An important part of this work is dedicated to design its own discount site that allows its customers to bulk purchases of various goods and services at a bargain price. For this site was created by an instrument to promote corporate portfolio. The tool is designed to automatically monitor and analyze sales success in competition and thus promote the award of contracts and specific form of a sale on your own server. The end of work is devote to practical use of the discount site in the real environment and evaluation of results.
Description
Citation
SÁZAVSKÝ, P. Nástroj pro správu produktového portfolia firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management a informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Otto Fučík (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2011-06-21
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Aké marketingové nástroje a s akou úspšnosťou ste využili na propagáciu vašeho serveru planetaslev.cz? Ako by ste popísal hlavný podnikový proces pri riadení vlastného zľavového serveru, resp. obchodného tímu z pohľadu definície podnikového procesu v kapitole 3.1?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO