Systém řízení dopravy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem práce je vytvořit aplikaci, která odsimuluje dopravní situaci na simulačním modelu založeném na realitě, a zvládne řídit světelní signalizaci na základe navrhnutého algoritmu tak, aby cestní provoz byl plynulý a systém měl co největší propustnost.  Zaobírá se popisem simulačního modelu, analýzou různých přístupů při návrhu algoritmů při řízení dopravního systému a podrobně popisuje evoluční přístup optimalizace řízení systému křižovatek.
Main goal of this thesis is to create an application which can do a simulation of model of road traffic system based on reality and can handle to manage signal control based on the proposed algorithm so that the road traffic should have a great performance and system should have a maximum throughput.  It describes a simulation model, different approaches in design of algorithm for management of the road traffic system and decribes in detail evolutionary approach for optimalization system of control crossroads.
Description
Citation
KAČIC, M. Systém řízení dopravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační systémy
Comittee
prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) doc. Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Prof. RNDr. Milan Mišovič, CSc. (člen)
Date of acceptance
2010-06-21
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další doplňující dotazy členů komise. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené dotazy rozhodla práci hodnotit stupněm "A". Otázky u obhajoby: Můžete vysvětlit, co znamenají jednotlivé varianty v obrázku 3.1? Do jaké míry současná dopravní infrastruktura ve městech umožňuje nasazení prezentované metody, případně jakým způsobem by musela být změněna?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO