Knihovna funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s MCU Freescale

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Práce se zabývá návrhem a implementací knihovny funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s mikrokontrolery Freescale. Představuje kit, vlastnosti jednotlivých periferních zařízení a způsoby komunikace s nimi. Dále se věnuje vytvoření řadiče dotykového displeje na přídavném modulu kitu a jeho použití v grafické knihovně Freescale eGUI.
The thesis deals with designing and implementation of a library of service routines for peripherals on educational kit with Freescale microcontrollers. It presents the laboratory kit, features of individual peripherals and ways of comunication with them. Further, the thesis describes developing the driver for LCD touchscreen on auxiliary kit module and its use in graphic library Freescale eGUI.
Description
Citation
GRUNT, P. Knihovna funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s MCU Freescale [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Václav Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-11
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Ve své práci uvádíte, že podporujete MMC a SD paměťové karty. Uveďte základní rozdíly mezi těmito kartami a postup, jak je mezi sebou rozlišujete. Ačkoliv neplyne přímo ze zadání tvořit obsluhu všech periferií nacházejících se na výukovém kitu, připadne mi škoda nerozchodit zbývající USB rozhraní. Vysvětlete, proč jste obsluhu této části kitu nerealizoval, když jste měl čas rozchodit i rozšiřující kartu kitu s grafickým displejem.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO