Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práce sa zaoberá s výskumom spokojnosti zákazníka u firmy Mediterran Slovakia s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť a vykonávať marketingový výskum. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti je vyjadrená problematika z teoretického hľadiska s pomocou odbornej literatúry. V nasledujúcom časti je analýza spoločnosti a jeho okolí, analýza SWOT, rozbor marketingového mixu a vyhodnotenie dotazníka. V poslednom časti sú návrhy a odporúčania na zlepšenie mieru spokojnosti zákazníka.
Bachelor‘s thesis deals with research of customer satisfaction at the company Mediterran Slovakia s.r.o. The aim of this work is to suggest and perform a marketing research. It’s divided into three parts. In the first part the problem is expressed from a theoretical perspective with the help of literature. The next part consists of the analysis of the company and its surroundings, SWOT analysis, analysis of the marketing mix and the evaluation of the inquiry. The last part contains tips and suggestions on how to increase the satisfaction rating of the customers.
Description
Citation
HOLÍK, D. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Ladislav Žalio (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen)
Date of acceptance
2012-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO