GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozhraní (GUI) deskové hry Dostihy a sázky, které umožní uživateli (hráči) ovládat hru na virtuálním hracím plánu a bude také hlídat dodržení všech herních pravidel. V textu této práce je popsána vlastní hra a její pravidla, návrh vzhledu GUI a rozmístění herních prvků v herním okně, návrh na implementaci herních pravidel tak, aby hráči nebylo umožněno hrát proti pravidlům a návrh na zajištění síťové komunikace několika takových rozhraní. Dále je popsáno konečné řešení a jeho odchylky vůči návrhu s ukázkami vzhledu programu.
The aim of this bachelor's thesis is to create the interface (GUI) for board game Dostihy a sázky Horse-racing and the betting) which allows user (player) to control the game on virtual game plan and supervises following of all game rules. In the text of this thesis the game itself is described with its rules, design proposal of GUI and arrangement of game components in the main window, implementation proposal of game rules not to allow the player to play against game rules and proposal of securing network communication of several such interfaces. Further the final solution is described and its alternation towards proposal with examples of program appearance.
Description
Citation
OČENÁŠ, M. GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Václav Dvořák, DrSc. (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Ráb (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-15
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Jakým způsobem jsou generována náhodná čísla při hodu kostkou či losování karet událostí? Jsou tato čísla skutečně náhodná?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO