Počítačová hra se zaměřením na multiplayer

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduché trojrozměrné počítačové hry, která umožňuje propojení hned několika hráčů najednou prostřednictvím sítě internet (LAN). V této práci je použit a popsán Microsoft XNA Framework. Výsledná hra obsahuje jednu lokaci, kde je možné vidět oblohu, jednoduchý terén, modelované 3D objekty a zjednodušenou fyziku letu.
This work describes implementation of a simple 3D computer game, with support of gameplay over internet for multiple gamers. In this project, Microsoft XNA framework is used and throughly described. The final game includes a skybox, simple terrain and multiple 3D objects, all rendered in real time.
Description
Citation
KUBÍK, T. Počítačová hra se zaměřením na multiplayer [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-15
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: V sekci 2.2 zmiňujete jednoduchou možnost portovat aplikace na jiné platformy, pokud budou dodržena "určitá" pravidla. O která pravidla se jedná? Jakým způsobem simuluje použitá síťová knihovna spolehlivý přenos pomocí UDP? Dokázal byste odhadnout kolik procent šířky přenosového pásma by zabrala režie spojení při použití protokolu TCP namísto UDP s vlastní implementací spolehlivého přenosu?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO