Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis focuses on the findings of analysis of customer satisfaction in services. Specifically it is about services related to washing cars. This work is processed in the company Auto-Profi and also inludes a proposal to increase customer satisfaction.
Description
Citation
RYTINA, D. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (předseda) Ing. Jarmil Cileček (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO