Retrospektivní arkádová hra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry inspirované historickým Arkanoidem. První část práce se zaobírá historii počítačových her a počítačové grafiky. Dále navazuje popis grafických knihoven, jakými jsou DirectX a OpenGL. V druhé části práce je rozebrán návrh aplikace a využívaný kolizní systém. Poté práce popisuje implementaci v jazyce C++ s použitím objektového návrhu a knihoven OpenGL a SDL. Závěr je věnován principu testování hry.
This bachelor's thesis describes the evolution of computer, which is inspired of historical game called Arkanoid. The first part of the thesis describes history of computer games and conputer graphics. Next section details the graphics libraries as DirectX and OpenGL.The second part of the thesis describes the plan of the game and collisional system. Then the thesis includes description of implementation, where are used object oriented design, library OpenGL and library SDL in C++. The end of thesis is devoted to testing of game.
Description
Citation
TRČKA, M. Retrospektivní arkádová hra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Proč není úhel odrazu od vozíku závislý na místu dopadu, jako je běžné u jiných implementací? Můžete komentovat možnost načítání nových scén ze souboru?  Bylo by obtížné zavést ovládání jezdce pomocí myši.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO