Řešitel hry griddlers

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Hlavním motivem této práce je logická hra Griddlers, na které jsou ukázány různé postupy pro hledání správného řešení. Pro nalezení řešení daného zadání se používají neinformované a informované algortimy, které jsou přizpůsobeny pro tuto logickou hru. Součástí této práce je vytvořená konzolová aplikace (demonstrující hledání výsledků ze zadaných metadat), na které je možné testovat různá zadání a pozorovat měnící se výpočetní nároky. Vytvořená aplikace má za cíl jednoduchým způsobem ukázat propojení umělé inteligence, algoritmizace a zpracování dat ve zvolené hře Griddlers.
The basic motive of this work is the logical game Griddlers. There are shown the various techniques for finding the right solution. To find solutions to the assignment are used uninformed and informed algorithms which are optimized for this logical game. Part of this work is also created console application demonstrating the search of the results from the given metadata. It is possible to test various specifications and observe the changing computing demands on them. This created application is designed to easily show the interconnection of artificial intelligence, algorithms and data processing in the selected game Griddlers.
Description
Citation
BALCÁREK, L. Řešitel hry griddlers [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. František Zbořil, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen)
Date of acceptance
2010-06-14
Defence
Student prezentoval výsledky, následně se komise seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta i komise. Komise se rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: u popisu algoritmu BFS uvádíte, že je optimální v případě, kdy počet bezprostředních následníků každého uzlu je konečný. Existují hry / úlohy, kdy některý z uzlů nemá konečný počet následníků? Jaké? u popisu algoritmu (def.4.2.3) uvádíte, že se hloubka stavového prostoru omezuje na rozměr mřížky kódovaného obrázku. S jakou složitostí roste s rostoucí mřížkou?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO