3D aplikace pro platformu Android

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
This bachelor thesis addresses the implementation of 3D application for platform Android. Application implements simulator of Rubik's cube. Control is implemented using an inertial unit, plus other types of interfaces. To support the user's solving Rubik's cube problem is implemented an artifi cial intelligence.
Description
Citation
SMEJKAL, J. 3D aplikace pro platformu Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Schwarz, CSc. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO