Řešitel logické hry pro Android

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce řeší návrh a implementaci aplikace pro mobilní platformu Android. Aplikace načte vstupní fotografii, vyhledá na ní zadání logické hry Light Up (Akari) a následně toto zadání vyřeší. V práci je krátce popsáno programování aplikací na platformě Android a také jsou popsány všechny použité algoritmy pro zpracování obrazu. Čtenář je také seznámen s testováním aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. V práci jsou porovnány dva způsoby pro detekci znaků. 
This thesis describes the design and implementation of an application for the mobile plat- form Android. Initially the application reads an input image, searches for the game Light Up and afterwards solves the recognized game. The thesis briefly describes the program- ming on the Android platform and also describes all the algorithms used for the needed image processing. The reader is also informed about the testing of the application with an evaluation of the achieved results. A comparison of two algorithms for detecting characters is presented, too. 
Description
Citation
URBÁNEK, D. Řešitel logické hry pro Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-19
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Koľko užívateľov sa zúčastnil testovania? Aké boli odozvy Aký algoritmus by ste použili namiesto backtrackingu? Používate heuristiky u backtrackingu? Na akú veľkosť zmenšujete vstupnú fotografiu? Popíšte algoritmus Border Following (kapitola 2.4)!
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO