Port hry Digger na současné operační systémy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Práce se zabývá vývojem portu hry Digger podle vzoru existující hry Digger Remastered. Vývoj probíhá od analýzy chování referenční hry přes návrh aplikace po její implementaci v jazyce C++ a nasazení. Teoretická část práce se věnuje výběru vhodných knihoven frameworku Qt a návrhu herních mechanik. Praktická část se pak podrobně věnuje implementaci jednotlivých navržených entit a způsobu distribuce hotové aplikace.
The bachelor's thesis concerns development of the port of Digger game. The port of game is modeled after the Digger Remastered game. Development starts from behaviour analysis of existing game, followed by application proposal, implementation in C++ and distribution. Teoretical part of this thesis concerns selection of appropriate libraries from the Qt framework and proposals of game mechanics. Practical part concerns implementation of proposed entities and distribution of final product.
Description
Citation
PRES, M. Port hry Digger na současné operační systémy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm uspokojivě (D). Otázky u obhajoby: Na straně 22 uvádíte, že všechny objekty jsou uchovány v kontejneru std::vector z knihovny Standard Template Library. Z jakého důvodu byl použitý tento typ kontejneru místo doporučených kontejnerů z Qt (např. QVector<T>)? Na straně 17 uvádíte způsob výpočtu množství jednotlivých objektů ve scéně. V těchto vztazích jsou použity konstanty 128, 383 a 64. Zdůvodněte na základě čeho byli tyto konstanty zvoleny.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO