Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
This thesis focuses on monitoring marketing effectiveness in particular construction company. The target work is analysis of effectiveness put money to marketing of communication from basis budget. It deal with success rate of web communications and analysis of cost demand and contract. Output of work is motion of solution to betterment monitoring marketing in the construction company and calculation cost to new and existing customer.
Description
Citation
VRÁNA, I. Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
Date of acceptance
2016-02-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO