Návrh komunikačního mixu podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny analýzy a zhodnocení současného stavu, a návrhové části, kde je navrhnut nový komunikační mix společnosti, jehož cílem by mělo být zvýšení povědomí o společnosti Sportsdirect s.r.o. a její brněnské pobočce a zlepšení komunikace se zákazníkem.
This thesis is concerned with a company communication mix. It is divided into a theoretical, analytical and a proposing section. Contents of the theoretical part serves as the basis for further processing in the analytical part where analysis and assessment of the current state is performed, as well as for the proposal part where a new company communication mix is proposed. Its purpose is to raise public awareness about Sportsdirect s.r.o., its Brno-based subsidiary in particular, and to strenghten its client communication strategy.
Description
Citation
MACHALA, J. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Hynek Peřina (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2016-06-10
Defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Peřina: Jáka je sezónost businessu a jak by se podle toho řídil marketing? odpovězeno Ing. Peřina: Jaké by bylo idální rozložení komunikační kampaně během roku? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Jaký ma společnost vyhraňený rozpočet na marketingovou kampaň? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Jaký je odhad navýšení zákazníku po zavedení kampaně? odpovězeno Ing. Hornungová, Ph.D.: Je společnost dotovaná z Anglie? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO