Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Thumbnail Image
Date
Authors
Czabeová, Ivana
ORCID
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Malínková, Šárka
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Horimex Cars, s.r.o. prostřednictvím dotazníkového výzkumu a poté navrhnout opatření ke zlepšení její úrovně.
The master´s thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. The aim is to analyze the customer satisfaction in the company Horimex Cars, s.r.o. through a questionaire survey and then propose measures to improve its level.
Description
Citation
CZABEOVÁ, I. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-13
Defence
Doc. Chalupský: Náměty na zlepšení, jejich třídění z hlediska Kanova modelu. Oponentka: Zkreslení výsledků analýzy spokojenosti zákazníků - jak se se zkreslením vypořádat? Dr. Žižlavský: Co zahrnují náklady na školení?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO